Artık takatim kalmadığını hissetmeye başladım... Bir önceki sefer kurtarıyordum sanki... Bu son vuruş epeyce aşağıya düşürdü.. Bırak ayağa kalkmayı ışığı bile göremiyorum... Bu düşüşün de bir sonu var mı göreceğiz...
Bir söz vardı ya "Önemli olan ne kadar düştüğün değil düştükten sonra nekadar sıçrayacağındır"1 ... Valla bu düşüşün bir de sıçrayışı olduğunu düşünmek iyiniyetlilik olur... Sıçrayış için bir çaba2 gerekir bir kurbağa 3 hikayesi misali...
Ama ne yalan söyleyeyim bu vuruş bayağı etkiliydi...Tabiri caiz ise nakavt :)))...
Çok sık söylediğim bir Amerikan4 ata sözü vardır "Impossible is nothing" yani "imkansız diye birşey yoktur!" ... Şimdi başıma gelenlerden yola çıkarak bu söz bende geçerliliğini yitirmek üzere... Artık benim de bir imkansızım var... Bu sebeple bu sözü bundan sonra kullanmam doğru olmaz...
Dedim ya benim de artık bir imkansızım var... Eğer bu imkansızım yok olursa(- ki sanmıyorum bu sadece içimdeki çıkmadık candan ümit kesilmez sözündendir..) söylemeye devam ederim....
Bazen düşünüyorumda ben hakikatten sıkıcıyım, ben bile kendimden sıkılııyourm ara sıra... Ben bile sıkıldıysam başkalarını sıkmaya hakkım yok...
Gerçi yumruğun yedikten sonra sulanmış beynimin etkisiyle saçma sapan sözler ve yersiz davranışlarım olduysa da bu yumruğun etkisindendir...
Teşhisi koydum ben kronik bir vakayım.... Zaman en iyi ilaç derler ama beraberinde eskitiyorda çürütüyorda5 ... Kronik bir vakaya da zamanın bir tesiri olmaz...
Şu sıralar keşke en çok kullandığım kelimeler arasında ilk üçe girer...
Sonuç olarak hissettiğim kötü düşüncelerin gerçekleşmesi gerçekten acı veriyor... Bu düşüncelerde haklı çıkmaktan da nefrer ediyorum...

SAYGILAR...6



Açıklamalar:


  1. Bu sözün sahibini bulamadım :(
  2. Çaba = inanmak + güven + yaşama arzusu

  3. Kurbağa : Süt kovasına düşen iki kurbağa hikayesi.

  4. Amerikan ata sözü : Bunu salladım ata sözü olup olmadığını da bilmiyorum..

  5. Çürütür : Aydilge'nin Şiir adlı parçasının zaman tasviri..

  6. Saygılar : Bir lise 2 öğrencisinin çok sıklıkla geyik olsun diye söylediği söz... (Bünyamin)

Hiç yorum yok: